Plank Hareketi Nasıl Fayda Eder, Nerelere Etki Eder.

Evde basit bir şekilde yapabildiğimiz plank egzersizinin faydaları ve etki bölgeleri bilgilerini sizin için derledik.

Plank Hareketi Hangi Adaleleri Çalıştırır?

Plank egzersizi başta karın ve göbek bölgesini çalıştırır. Bu arada omuzlar, kollar, kalça ve bacakların da çalışmasını sağlar. Vücudun tüm adale grupları üzerinde tesir gösteriyor olması, bilhassa vakit problemi yaşayanlar için büyük avantaj sağlıyor.

Plank Hareketi Zayıflatır Mı?

Plank egzersizi, tek başına kilo vermenizi sağlamaz ancak düzenli beslenme programı ve kardiyo ile mükemmel sonuçlar almanıza yardımcı olur. Plank hareketi kaç kalori suali, bu hareket sayesinde kilo vermeyi amaçlayanlar için sıklıkla sualliyor. 1 saatlik plank egzersizi uygulaması ile 400 kalori yakılabilir. Ancak bu hareketi 5 dakikadan fazla uygulamanız son derece zordur. Bu yüzden de kalori yakma miktarına çok takılmamalısınız.

Plank Hareketi Göbek Eritir Mi?

Plank egzersizinin göbek eritme tesiri son derece fazladır. 30 gün içerisinde göbeğinizin ciddi manada inceldiğini ve sertleştiğini görebilirsiniz. Ehemmiyetli olan programa uymak, düzenli devam etmek ve vazgeçmemek.

Yorumlar

Yorum Yaz

Değerlendirme yapınız 1-5 arası!

Bizden haberdar olmak ister misiniz?


Copyright 2018, Profesyonel Firma Rehberi-Firma tanıtımı-Ürün Tanıtımı