Nasıl Basit Diyet Yapabiliriz.?

Basit diyet, günlük rutin yaptıklarımızı aksatmadan bilinçli bir şekilde beslenerek kilo vermenize yardımcı olur. Bu basit diyeti yaparken dikkat etmeniz gerekenler nelerdir onları inceleyelim:


1. Çayı ve kahveyi şekersiz içmeyi en azından denemelisiniz. Şeker yağla beraber alındığında doğrudan yağa dönüşür. Durduk yerde yağlanmaya ne gerek var? Kolay diyetin ilk şartı yağlanmaya sebep olan alışkanlıkları düzenlemek.

2. Taze meyve yemeyi tercih edin, bulamadığınızda ya da arada bir kuru meyve de yiyebilirsiniz. Meyve yemezseniz kan şekeriniz hızlı düşer, bu da açlık hissi demektir.

3. Maydanoz fazla suyu atmanızı kolaylaştırır. Nane metabolizmayı hızlandırır. Dereotunu yemekten on beş dakika önce yerseniz açlığınızı yatıştırır ve fazla yemenize engel olur.

4. Yemeklerde yediğiniz yeşil salata, içeriğindeki lifler sayesinde sizi daha uzun süre tok tutar. Ancak olabildiğince az zeytinyağı kullanın. Çünkü ihtiyacınız olan yağı zaten yemeklerden alıyorsunuz.

5. Ana ve ara öğün saatlerinizi kendiniz ayarlayabilirsiniz. Kolay diyeti zorlaştıran, mecburiyetlerdir. 

6. Marketlerdeki light bisküvi seçeneklerini mutlaka deneyin. Diyetiniz süresince sadece sevdiğiniz bisküvileri yiyin.

7. Diyet yapıyorsunuz diye sevmediğiniz yemeklere mahkûm etmeyin kendinizi. Sevdiğiniz tatlardan mahrum kalırsanız ilk fırsatta sadece onları yersiniz. Hiç mahrum kalmazsanız diyet yaptığınızı anlamadan kilo verirsiniz. Kolay diyet kolay yaşamak demektir.  

8. Olabildiğince yemeklerin suyuna ekmek batırıp yemeyin. Yemeğin yağı suyundadır ve ne kadar az yağ alırsanız depodaki yağları o kadar çabuk eritirsiniz.  

Yorumlar

Yorum Yaz

Değerlendirme yapınız 1-5 arası!

Bunları da okumak ister misiniz?

Bizden haberdar olmak ister misiniz?


Copyright 2018, Profesyonel Firma Rehberi-Firma tanıtımı-Ürün Tanıtımı