Hangi Yiyecek Türü Ne Zaman Yenmeli ?

Hangi yiyeceği ne zaman yemeliyiz ve onlardan ne zaman kaçınmalıyız.

KIRMIZI ET

İdmandan önce çok fazla kırmızı et yemekten kaçının. Sindirilme hızı düşüktür ve midenizi rahatsız eder. Onu salon sonrası toparlanmasına gizleyin.

ŞEKER

Karbonhidratlar performans yakıtınızdır, bu yüzden önce veyahut sonra şeker tüketin. Şayet kesintisiz 90 dakika ve üzeri idman yapacaksanız, idman esnasında da tüketin.

SÜT ÜRÜNLERİ

Süt, idman sonrası üçlüsü için mükemmeldir: Onarım (protein), tazelenme (karb.) ve hidrasyonu sağlama (sıvı). Daha çok adale proteini sentezi için tam yağlıyı seçenek edin.

GLÜTEN

Deneyin, düşünmeyin. Buğday kaynaklı lif itibariyle zengin kimi yiyecekler, antrenman öncesi istenmeyen şişkinliğe kapı aralayabilir. Ancak illa ekmek diyorsanız, idman sonrası bir sandviçin tadını çıkarın.

Yorumlar

Yorum Yaz

Değerlendirme yapınız 1-5 arası!

Bizden haberdar olmak ister misiniz?


Copyright 2018, Profesyonel Firma Rehberi-Firma tanıtımı-Ürün Tanıtımı